fredag 22 augusti 2014

Vardag en bra sådan :)

Idag har jag gjort dom sysslor som man gör när man är hemma. Jag har tagit hand om tvätten, lagat mat, kört igång diskmaskinen och plockat iordning lite. Kanske låter det kanske inte så roligt men jag gillar det där med att gå runt å fixa hemma.
Jag har även hunnit med lite egentid som folk kallar det och då löste jag två korsord under en koppkaffe i soffan.
På eftermiddagen eller efter lunch när Daniel sluta jobbet kom han och hämta. Vi åkte å shoppa nya telefoner, då det var på tiden.
Min gammal iPhone la av i somras efter två och ett halvt år, så dom senaste veckorna har jag kört på en ur gammal telefon. Så min nya iPhone var efterlängtad...
Efter en dag med teknikens värd i fokus fick det bli en lugn å skön soffkväll. Jag såg ett avsnitt av ett av mina favorit program " Drömhus till halva priset" ett renoverings program. Jag gillar å se program där jag kan få lite ny inspiration.  Efter bra dag i vardagen är det nog dax att krypa ner i bingen!
Så godnatt gott folk så hör vi i morgon :) kram Fia




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar