tisdag 12 juni 2018

Väderomslag...

När man har haft fint väder i några veckor med 30° garders värme så blir man allt lite kräsen. Idag var det storm, regn å rusk och bara 15° grader. Inte mycket till väder med andra ord! 
Jag vet ju inte vad andra känner men jag får inte någon vidare lust att göra saker när vädret sviker. Har mesta dels ägnat dagen med lek tillsammans med min lille son, tur att jag har honom så dagarna flyter på...
Under tiden han sov middag har jag mest surfat runt och njutit av att jag äntligen har en riktig data igen. Min stationära finns självklart kvar men ner packad pågrund av renovering. Min svåger är nog värdens snällaste för det är honom jag har att tacka för att jag har en MacBook Pro, vi fick den av honom för någon vecka sedan. Visst har jag både en Ipad och en mobil men det är liksom inte samma sak när det gäller att blogga och jobba med bilder som jag gillar.    
Vi hade tur i dag för det klarna upp på kvällen och blev lite sol. Lill prinsen och jag passade självklart på att ta oss en lång härlig kvälls promenad. Dessutom hann vi med en sväng till hemköp med för inhandling av kattmat samt mjölk till morgon kaffet.
När vi kom hem igen fick det bli lite gröt och ett varmt härligt bad. Nu sover äntligen Chrissen gott och jag mamman sitter åter igen vid Macbooken, men nu har Daniel kommit hem ifrån jobbet så dax att vara lite social innan läggdax för mej själv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar