söndag 25 september 2011

Helgen!!!

Har haft en både spännande och rolig helg. Går dagen började med att jag och min syster åkte till bokmässan för att se Hollywoodfrun Maria Montazami och köpa hennes bok som hon gett ut. Vi fick dock stå i kö ett tag innan vi fick den signerad, blev även ett kort tillsammans med Maria. Så när vi lämnade Svenska mässan var vi både glada och nöjda över att ha fått träffa våran idol.
På eftermiddagen bar det av ut till ön för att gå på kräftskiva tillsammans med vänner och syskon. Blev också lite dans senare på kvällen till live band. Dock har det resulterat att till att man inte mått så bra idag. Så idag har jag sovit nästan hela dagen.
I morgon börjar vardagen igen då blir det till att ta nya tag. Hoppas på fint väder för skulle behöva tvätta mina fönster. Hoppas att ni oxå haft en bra helg som jag ;)

Här kommer lite bilder ifrån helgen...

                                                   
                                          Vi tillsammans med Maria Montazami, jag är väl inte jätte nöjd
                                          med mej själv på den bilden eftersom jag tittar på boken och inte
                                          i kameran.

                                             Min syster och Marias mamma

                                                      Hennes Bok som vi köpte och fick signerad

                                             Dom goda kräftorna vi åt på kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar