fredag 30 september 2011

Lite blandat!

Då var det dax igen för lite bloggande. Har under dom senaste dagarna inte gjort så jätte mycket kul tyvärr. Men det har blivit en hel del nytta gjord, vilket var behövligt. Det jag har gjort är saker som städat klart balkongen och även städat en av mina klädgarderober. Jag har även satt upp höst och vinter gardinerna i mitt sovrum. Jag var tvungen är ju ganska frusen av mej å vill ju då ha ett sovrum som känns varmt så här års. Slut på det tråkiga och in med nått kul.
Idag bokade jag och en av mina närmaste vänner in en shopping resa, som kommer äga rum nästa vecka. Skall bli jätte kul, hoppas på många fina fynd.
Såg fräst en av min favo filmer nu på tv var ett tagsen jag såg den. Det gjorde inget att jag sett den två gånger innan den var lika bra än då.  Så har ni inte redan sett vilket ni säkert redan har eftersom den funnits ett tag. Men kan ändå rekommendera den. Nu tror jag det börjar bli dax för Fia att krypa ner i bingen är jätte trött. Natti natti...

                                                          
                                                           Filmen jag såg nu ikväll:

                                                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar