torsdag 5 juli 2012

Äntligen lite sommar väder...

Japp idag har det varit riktigt gott sommar väder på utsidan. Å eftersom det för övrigt inte varit nån vidare sommar, var det bara att lägga allt annat åt sidan å ta vara på dagen. Jag tror jag låg ute i cirka två timmar idag å sola min lilla kropp. Har även varit ute å grejat lite med mina blommor ute på balkongen å gått en liten promenad nu på kvällen. Håller tummarna nu hoppas att det blir lika gott väder i mån så jag kan sola lite till å få tillbaka min bränna som jag hade när jag kom hem ifrån Bali :)
Såg även bra film igår kväll som jag tycker ni skall se den hette "This means war" å var en action/ komedi. Den hade en bra handling å var underhållande att se fick några goa skratt.
Nu är det dax att sova men ni får ha en fortsatt trevlig kväll ;) Natti natti

(Lånad bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar