söndag 15 juli 2012

Film kväll...

Eftersom det varit mycket dom senaste helgerna å jobb på veckorna så drog jag denna helgen i bromsen å tog en lugn helg med filmkväll i min ensamhet. Å måste säga att  det var jätte skönt å behövligt för nu fick jag chansen att vila upp mej lite och samla lite ny energi å kraft igen. Så nu är jag snart helt ut vilad igen vilket behövs för jag har massor att göra.
Igår kväll såg jag filmen "Pippa Lees hemliga liv" som var från år 2010 så inte så jätte gammal. Den handla om en medelålders kvinna som var gift med en 30år äldre man och som lever det perfekta livet. I alla fall så kommer hennes förflutna ikapp henne å hon kommer då på att hon under dom senaste åren har varit så upptagen av att leva alla andras liv att hon glömt bort att leva sitt egna liv. En riktigt bra och intressant film tycker jag, kan verkligen rekommendera den.
Idag blir det till att greja lite här hemma å kanske ta en lång härlig promenad med, är jätte fint väder ute men blåser ganska mycket så är väll ingen direkt sol väder. Men stiller det bara lite kanske det kan bli en timme i solen med. Kram Fia


(Lånad bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar