tisdag 4 oktober 2011

En lång dag!!!

Har varit en lång dag idag, kanske för att jag sovit lite dåligt inatt. Jag har vaknat flera gånger bland annat av min katt och av att mina kuddar och täcken åkt i golvet. Så i morse eller i förmiddags när jag vakna kände jag mej helt utmattad och visste inte hur jag skulle klara dagen helt slut. Men det har gått jätte bra idag.
Idag har jag varit på kurs på jobbet en utbildning om HLR och hur man skall agera om nått skulle inträffa. Det var en bra och lärorik kurs, dessutom var det skönt att få uppdaterat allt då det var många årsedan man gick kursen senast. Så jag tackar jobbet för den kunskapen och utbildningen.
Efter kursen blev det en liten fika med kaffe och kanelbulle innan jag åkte hem. Idag är ju kanelbullens dag så jag kunde inte låta bli en. När jag kom hem somnade jag och sov en timme var helt slut. Nu blir det snart läggdax igen då jag skall upp tidigt i mån och åka på shopping tur.



2 kommentarer:

  1. Hmm... den bullen såg ju verkligen INTE god ut!!! Du kunde ju tagit kort på originalet, för i det bageriet vet de hur man ska göra en riktigt kalasgod kanelbulle! =)

    SvaraRadera
  2. Det kan jag hålla med om men glömde ju att tyvärr ta kort på orginalet. Nästa gång blir det orginalkort! =)

    SvaraRadera