fredag 18 maj 2012

Äntligen är denna dagen över...

Ja denna dagen har varit riktigt hemsk tror det varit min oturs dag eller så har jag helt enkelt jobbat för mycket denna veckan. För kan man bli mer klantig än vad jag varit idag? Jag tror att allt som kan gå fel har gått fel idag i allafall är det så det känns. I morse började det med att jag missade bussen så jag tog en annan buss å skulle bytta på ett ställe men då kom inte den bussen jag skulle byta till så jag missade min färja och kom en halv timme försent till jobbet. När jag kom hem efter jobbet går jag ner till torget för att handla lunch men när jag står där i kassan i matbutiken å skall betala kommer jag på att jag har ju inte mitt visa kort på mej utan det ligger ju kvar hemma i jobbar byxorna så det blev bara till att springa hem å hämta kortet. När jag kommer hem fixar jag lite lunch å byter om till jobba kläder. Men när jag sen sitter på bussen på väg till mitt andra jobb så kommer jag på att jag har ju glömt ta på mej min bh å det var ju försent att vända för då hade jag ju kommit för sent till nästa jobb med. Så Fia bet ihop å har nu fått jobba hela eftermiddagen utan bh inte bekvämt kan jag säga.
Men fattar inte hur kan jag lyckas med allt detta på samma dag??? jag måste ju vara klantigast i världen??? Ja ja nu är iallafall denna dagen över och mina jobbar kompisar fick ju sej ett gott skratt å man kan väll inte göra annat än att skratta, så nu blir det till att krypa ner å hoppas att morgon dagen blir bättre...
Natti natti Kram Fia

(Lånad Bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar