lördag 5 maj 2012

Full fart igen...

Då har man varit hemma sen i Måndags kom hem på eftermiddagen nån gång. I Tisdags var det dax att åter gå till vardagen igen å det bar av till jobbet, vilket jag har jobbat varje dag sen dess. Nu är det helg å jag är ledig men finns endel att göra här hemma typ som packa upp min väska, lägga tillbaka alla kläder i garderoben vilket tömde innan jag åkte så Stina skulle kunna använda den.  Har ju inte hunnit gjort nått här hemma sen jag kom hem men däremot har jag ju varit ute på ön med på snabb visit å hälsat på familjen å lämnat deras presenter. Vad kvällen erbjuder blir nog en mysig hemma kväll med en god middag å en kall öl är ganska trött just nu efter veckan. Nu skall jag kila iväg å handla lite gott att äta till till middag. Ni får ha en fortsatt trevlig dag! Kram Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar