fredag 11 maj 2012

Lite enklare :)

Japp då har jag orkat ta tag i mobilen eller min iPhone 4s som har legat ett par dagar på köks bordet. Har även beställt skal till den. Å det ena kom jätte fort å var jätte fint, gillar när det är snabb leverans. Idag skall jag jobba samt så jag skall jag tömma mitt badrum, för idag skall dom riva ner delar av taket där inne. Det läcker ju tydligen från brunnen där uppe i lägenheten ovanför mej å betongen är tydligen jätte våt i taket så med risk att jag får delar av taket i huvudet om dom inte river ner det så måste det tydligen göras på en gång.
Men positiv är att jag nu har kopplat denna blogg till min iPhone så att jag skall kunna blogga lite oftare när jag är ute å rör på mej. Så hörs snart igen ;) Kram Fia

(lånad bild)
Ovan ser ni mitt skal jag har just nu visst är det fint :) dock har jag inte en svart telefon som på bilden utan min är vit.

1 kommentar: