fredag 2 mars 2012

Lite läskigt...

I dag skall jag göra nått av det som jag hatar mäst å tycker är jätte läskigt, jag skall nämligen vaccinera mej mot twinrix. Å sprutor är jag lite rädd för så nu har jag lite ont i magen men jag tänker bita ihop å försöka vara så lugn som möjligt. Skall bli skönt att få det gjort så jag kan känna mej lite lugnare.
Efter planerar jag att åka ut till ön å hälsa på, mysa i soffan och bara umgås lite med familjen. Har ju inte varit där sen nyår! Skönt att solen skinner idag då öarna gör sej mer rätt och blir vackrare. Hoppas på fint väder imån med så kanske man kan ta sej en lång härlig promenad ute på ön. Tänkte även kolla vad jag för sommar kläder som ligger kvar där ute å se om det är nått jag skall ta hem å tvätta inför resan, dock är det ju lite mer en 5 veckor kvar men bra att börja tänka lite så man inte står där i sista sekund med allt som skall fixas. Men jag längtar en hel del nu trots att det är vår väder ute, men skönt om man fick lite färg i ansiktet innan man åker...
Ni får ha en fortsatt skön eftermiddag och kväll i det fina vädret så höres vi! Kram Fia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar