torsdag 1 mars 2012

Torsdag!!!

Idag är det jobb som står på planeringen samt fortsätta greja lite här hemma det finns ju alltid nått som måste göras. Å jag fick ju en jätte fin ny prydnads kudde igår av Vappu som jag tänkte ha i min säng. Dock vet jag ju inte sen eftersom jag iframtiden tänkt fixa mitt vardagsrum lite då det är jätte trist å har ingen direkt stil men det får bli när jag får råd. Men tack Vappu för den är super fin.
Idag fyller även min syster Stina 20år så stort Grattis å hoppas att din dag blir toppen bra med mycket tårta.
Nu skall jag göra mej iordning lite å gå ner å handla så jag kan laga lite lunch här hemma. Har inte riktigt kommit på vad jag vill äta men hoppas på att jag får lite inspiration när jag kommer till affären.
Ha fortsatt bra dag!


En cool Stina från förra sommaren då bilden är tagen ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar