måndag 5 mars 2012

Trevlig, mysig, lugn men ändå givande helg...

Japp så är det jag har haft en jätte bra helg där jag umgåtts med familjen å slappat isoffan. I fredags efter jag tagit sprutan åkte jag direkt hem till mamma ute på ön. Där var det lite mys å prat med mamma, vänner å min syster i lugn harmoni i mammas kök. Senare på kväll begav sig Stina in till stan för att besöka vänner å Jolin var hos en kompis ute på ön som hon skulle sova över hos. Å jag fick lite ensam tid med mamma vilket var jätte mysigt å skönt är inte så ofta det händer nu för tiden.
På lördagen blev det lite små promenader med hundarna, en snabbvisit hos morfar och mormor.
Jolin å jag hann även med att klippa Sabaton som hade blivit långhårig och var i stort behov av klippning, han blev jätte fin. Vi var jätte nöjda med resultatet å det var ju riktigt kul eftersom det var första gången någonsin vi klippt en hund. Å jag tror han gillade det med för han var jätte lugn å såg ut som han tyckte det var jätte skönt att slippa håret i ögonen å ansiktet.
Efter maten på kvällen begav jag mej in mot stan igen å det blev en myskväll i soffan.
I går söndag hade jag pyjamas dag å bara slappa sov lite middag, kolla på tv och bakade lite små kakor, jag tog alltså dagen som den kom...
Idag skall jag greja lite här hemma å ta det lugnt för övrigt i morgon är det jobb som gäller igen.


Min söta mamma...

Sabaton (Stinas hund)
Ni får ha en fortsatt skön måndag!!!! Kram Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar