torsdag 22 mars 2012

Underbart gött väder...

Idag har det varit jätte gött väder ute man har verkligen känt värmen i solen,  så nu känner man verkligen vår känslor i luften.
Har sett till att njuta i fina vädret så det är som en frisk trötthet som intar kroppen nu. Fast först blir det till att fixa lite här hemma måste vattna blommorna bland annat men inget större som tar jätte mycket tid. Är det lika fint väder imån tror jag att jag skall ta en sväng till källaren å hämta upp mina utemöbler till balkongen, så nu håller vi tummarna på det.
Igår fick jag hem lite ny sol skyddsfaktor från Susanne som hon varit snäll att köpt åt mej när hon var på ullared förra helgen. Gött då slipper jag tänka på det, tack söta för hjälpen!  Idag fyller min morfar år så Grattis morfar hoppas du haft en bra födelsedag =)


Det blev spf 30 då det är behövligt när man skall åka utomlands....
 
Dessa stack upp vid vägkanten när jag var ute å gick här om dagen....

Nu skall jag göra lite nytta å sen slappa resten av kvällen i soffan så vi hörs Kram  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar