onsdag 11 april 2012

En skön härlig sov morgon...

Idag blev det verkligen sov morgon inget som var planerat men detbara blev så för Susanne ville inte vecka oss. Jag och Therese vakna vid ett tiden på dagen å blev bägge jätte förvånade men antar att kroppen tog igen sömnen som missades i alla tidskillnader. Vi ligger ju några timmar före här nere så just nu står klockan på läggdax för längesen.
Idag har vi mest tagit det lugnt men vi var en liten stund på stan förut å då passade jag på att klippa mej med. Hade tänkt klippa mej hemma innan jag åkte men blev ju inte gjort å mitt hår var i ganska akut behov av det så det vara bara att passa på kostade ju ca 30 000 rupiah så var helt ok pris i mina öron och nöjd blev jag :). Nu på kvällen har vi varit på en jätte liten mysig resturang å ätit stekta nudlar med räkor blev även en milkshake, jätte gott var det. Susanne passade även på att inhandla lite snygga smycken blev en snygg ring samt ett äkta pärl armband. Nu skall  Fia krypa ner i sängen för i morgon står det spa på planeringen ;)

Susanne visar upp sin nya ring somhon köpt...:)

En bild på mej sittandes på poolkanten i världen finnaste kanske men helt ok...

Dom här fina blommorna växer i våran tropiska trädgård....

1 kommentar:

  1. Har ni träffat Dennis än? Hälsa alla från mej! Älskar dej! Puss mamma

    SvaraRadera