måndag 20 februari 2012

Ångest...

Ifredags jobbade jag ju kväll å eftersom jag har svårt att varva ner på kvällen så somna jag ganska sent.
På lördags morgonen stog jag upp ganska tidigt eftersom jag skulle åka å kolla på jobbet när dom spela fotbolls cup. Var jätte trevligt å roligt dock hade dom lite otur å åkte ut i kvarten.
På kväll var det middag och prisutdelning med alla lagen på resturang Vasastan även det var ganska mysigt.
Senare på kvällen skulle jag å jobba kompisarna gå vidare till ett annat ställe dock kommer jag bara ihåg promenaden dit resten av kvällen är ett stort svart håll vilket känns lite jobbigt. Dock har piggnade jag nog till lite när jag står på utsidan på väg att åka hem å jag minns då att klockan var runt fyra å jag tog taxi hem. Har även sett på min mobil att jag en kvart tjugo minuter senare skickat ett sms om att jag var hemma igen till min mamma.
Men jag får alltid ångest å tycker det är jätte jobbigt att inte minnas vad jag gjort under kvällen det är verkligen hemskt. Men jag hoppas iallafall att jag inte ställt till med några stora skador under kvällen. Kanske oroar jag mej i onördan vilket jag ofta gör men det kunde ju faktiskt varit värre jag lever ju å tog mej ju hem på egen hand helt själv. Å kanske hade jag roligt å de var en lyckad kväll vi kan ju hoppas iallafall.

Nu siktar jag på att ta det lugnt fram till semstern inget mer festande dom närmsta veckorna vilket känns just nu som ett bra beslut. Hoppas ni haft en bra helg å att ni kommer i håg eran helg så ni slipper känna den ågesten jag har. Visst är det konstigt att man många gånger får ångest å man stressar upp sig innan man vet om man behöver det eller ej, illafall är det så jag fungerar blir alltid jätte nojig kanske för att jag är en ganska känslosam person som vill vara alla tilllags samtidigt. Nu blir det till att försöka äta nått å sen vila middag en stund. Kram på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar