lördag 11 februari 2012

En tv kväll...

Ja idag har jag bara varit hemma och fixat å donat, alltid är det nått som skall göras. Ialla fall blev det en skön tv kväll i soffan. Jag började kvällen med att se på Adam Live på tv3 för i dag var min idol Maria Montazami med och gästade studion med sina nya väskcollection. Var första gången jag tittade på det programmet å jag måste säga att det verkade vara ett rätt så bra program å underhållande att titta på. Sen blev det på spåret vilket oxå är ett ganska roligt och underhållande program att titta på. Antar att alla vet vad det är för nått eftersom det hållit på i flera år. Ikväll sändes oxå QX Galan på tv4, så även den tittade jag på.
Nu har jag suttit en stund å surfat lite här på nätet så nu är det väll ändå dax för sängen, å jag skall drömma om dom fina väskorna som Maria vissade upp i tv förut.  Kram Fia


(Lånad Bild)
Kolla vad snygg den är en sån här skulle jag kunna tänka mej :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar