onsdag 8 februari 2012

Typiskt!!!

Jag fick ett sms om att mitt nya pass är klart att hämta ut så det skall jag försöka hinna med idagarna. Har även hittat en jätte snygg tröja som jag fastnat för. Men jag har just nu köp stopp här hemma så den får vänta tills efter min semester, om den finns kvar då vill säga å om jag fortfarande är intresserad då. Visst är det typiskt att man hittar fina saker just då man har köp stopp. Jaja det är bara att gilla läget...
Just nu längtar jag tills det blir lite varmare ute är ganska trött på den kalla vintern nu, vill ha värme å sol runt mej så jag slipper alla klumpiga vinter kläder. Men kan hålla med om att det är ibland ganska vackert när snön ligger som ett täcke ute i naturen. Ha en fortsatt bra dag!!! Kram Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar