söndag 12 februari 2012

Då vad det söndag igen då...

Söndag för mej är sov morgon och slappedag då man inte har några måsten. Men det är klart nått måste man ju hitta på kanske en bra film å en härlig promenad i det vackra vädret vore nått? I allafall är det nått som jag kan tänka mej att göra idag. Igår rensade jag lite här hemma på sånt som jag aldrig använder och som bara sammlar damm å tar plats. Har ofta lite ångest innan man sätter igång rensinigen men efteråt känns det som en skön lättnad.
Kvällen blev till att mysa i soffan igen då jag måste spara pengar inför resan å jag var dessutom ute förra helgen å nästa helg skall jag iväg igen. Är uppbokad dom närmsta två helgerna framöver å då känns det skönt att denna helgen fick bli en lugn helg. Nu skall jag hoppa i lite kläder å ge mej ut i det vackra vädret å njuta av solen lite. Ha en bra dag!!! Kram Fia

Inatt har även en av världens bästa sångerskor lämnat oss,  
R.I.P. Whitney Houston ♥
(Lånad bild)
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar