torsdag 16 februari 2012

Japp...

Just nu är det som att dagarna bara springer iväg man vet inte riktigt vart dom tar vägen. Satt å räknade här om dagen och kom på att det är över 6 veckor sedan jag var ute på ön å hälsade på min familj. Hallå liksom vart tog dom veckorna vägen igentligen? Känns ju som det var i går man var där men jag har inte varit där sen nyår. Ibland känns det som att man skulle vilja stanna upp tiden lite för man hinner knappt med ibland. Jaja det är väll bara att gilla läget å hänga med tiden.
Denna vecka blir det inget ut till ön då jag har lite att göra samt är uppbokad i helgen. Ser fram emot denna helgen då jag skall vara med i hejaklacken för jobbets fotbollslag som skall spela cup. Å jag som tycker mycket om att kolla på fotboll är laddad till fullo, eftersom en av mina stora passioner i livet att kolla på fotboll. Det är bara synd att det inte finns mer tid å ekonomi för det. Att spela fotboll är inget som någonsin lockat mej men att se dessa snygga grabbar springa på planen jaggandes efter en boll å svetten som bara rinner är ganska spännande å även lite sexigt tycker jag. Dessutom är ju stämningen runt om plannen helt ljuvlig att bara kunna va i gemenskapen med alla andra en fin vår/ sommar kväll å avnjuta en kall öl är ju helt underbar känsla i kroppen å i själen.  Mitt favorit lag här hemma är dom blå vita änglarna ifk Göteborg, för ett par åresedan var jag mycket på deras hemma matcher men nu dom senaste två åren har det inte blivit av med att gå på så mycket matcher tyvärr.
Jaja nog om detta nu blir det bumms i säng så man orkar upp å tvätta i morgon bitti. Natti natti kram Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar