torsdag 23 februari 2012

Frisk luft...

Lite frisk luft skadar ju aldrig så idag har jag än en gång tagit en lång hå härlig promenad ute i naturen. Nu var det dessutom nästan ingen is kvar på promenad sträckorna så det gick att ta sig runt dammen utan problem. Men man får verkligen en skön känsla i hela kroppen efteråt. 
Har även lagat mat idag för tre dagar efter jag skall jobba dom två kommande dagarna. Dock blev det inget jätte avancerat men skönt att slippa tänka på vad man skall äta. Jag gjorde ris, fiskpinnar och hollandaisesås som jag la lite curry i så jag skulle få lite mer sting i den. Det blev faktiskt jätte gott fast det var så enkel mat.


Promenad vägen upp mot dammen...


Isen ligger fortfarande lite som ett vitt täcke upp på dammen...

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll kram Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar