söndag 26 februari 2012

Sålt mitt gammla skräp...

I dag har jag varit duktig och tagit med mitt gamla skräp till ett ställe som heter komersen. Där har jag och min moster hyrt ett bord ihop å jag fick sålt lite av skräpet. Gick dock inte fram jätte mycket men fick ihop ca 150kr efter att jag betallt bordet. Så lite gick jag ju fram på mitt gammla skräp som jag ändå tänkt slänga. Det känns jätte skönt att ha blivit av med lite här hemma man samlar ju på sig en hel del. Å det känns bra att jag sålt det billigt till sånna som tror sej behöva det istället för att slänga det eller att det ligger här å dammar å ingen bryr sej om det. Var kul att göra nått lite annorlunda idag mot vad jag brukar göra på helgerna. Var jätte trött när jag kom hem så det blev till att äta lite rödcurry gryta sen har jag sovit en liten stund efter det. Just nu känner jag mej jätte söt sugen men jag orkar nog inte ta mej ner till torget så det får duga med en kopp te och havregryns gröt med äpplemos så här på kvällen. Kanske inte det godaste man kan äta men det funkar bra man skall väll inte klaga finns ju dom som har det värre.


Dramaten fullpackad med skräp...
OBS! Min dramaten väska används för övrigt bara om jag skall storhandla eftersom jag har varken körkort eller bil. Annars tycker jag nog att det är ganska tantigt i mina ögon när man går med en dramaten.

Nu blir det till att krypa ner i soffan å kolla på "så skall det låta" å där efter blir det nog "spårlöst". Tänkte även se lite Oscarsgalan för det var väll idag den var? eller jag menar inatt jag tror det iallafall. Å vem vill inte se när kändisarna går i sina vackra klänningar över röda mattan och alla priser som skall delas ut. Så ni får ha en fortsatt bra söndags kväll!

Kram Fia 
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar