torsdag 2 februari 2012

Lång promenad i kylan...

Ja nu är det verkligen kallt ute med minus grader å jag hoppas inte detta håller i sig så länge till. Idag var det dock jätte fint väder ute med blå himmel och strålande sol. Fast det var väldigt kallt ute så man fick ha på sej en hel del med varma kläder på kroppen. Men trots kylan så behöver man ju den friska luften i lungorna så då kan det vara skönt med en riktigt lång härlig promenad. Jag och Saga var ute å promenerade i ca en timma å det var riktigt trevligt för vi fick prata av oss lite med om lite allt möjligt men det blev nog mest tjejsnack. Visst är det skönt när man får prata av sej och bolla sina tankar med nån det behövs verkligen i mellan åt. Promenaden bjuds även på vacker natur och goa skratt, så sammanfattat var den riktigt behövlig och toppen bra.
När jag kom hem igen var jag ju helt stel frusen så jag gjorde lite te och kröp ner under två filtar. När jag tinat upp igen lagade jag lite middag, för övrigt har jag slappat resten av kvällen. Men känner att jag är nöjd med min dag å att jag i kväll kommer att somna gott.  Kram Fia

Den här bilden tog jag idag på promenaden tycker den isbiten ser ut som en vacker glas prydnad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar