tisdag 31 januari 2012

Ett steg till...

Idag har jag fixat nytt pass eftersom mitt går ut i början av juni, å jag behöver ett som är giltigt mer än i ett halv år när jag i vår kommer behöva visum för Bali. Så nu hoppas jag att jag inte skall behöva tänka mer på det dom närmaste fem åren. Sen så känns det ju bra för varje detalj som är fixat inför resan så man kan slappna av å njuta lite i stället.
Har idag även gjort ärenden på stan idag, sånt som man skjutit framför sig hela tiden för att man inte haft tiden så det kändes riktigt skönt att få det gjort. I morgon skall jag upp tidigt å tvätta lite kläder vilket är behövligt här hemma just nu. Så hos mej är just nu full fart, vilket känns bra för jag gillar när det finns lite att ta tag i. Så ha nu en fortsatt trevlig kväll ;)
kram Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar