fredag 30 december 2011

Full fart framåt!!!

Det kändes nästan som om julen bara sprang förbi och att man knappt hann få in den rätta känslan kanske berodde det på att den var så kort iår då den låg på vanlig helg. Denna veckan har oxå sprungit förbi känns det som har gjort en hel del här hemma samt jobbat en del så det har gått fort. I morgon är det nyårsafton som skall firas med god middag och en captian så det ser jag fram emot. Men det bästa av allt är väl att vi går mot våren snart och ljusare tider igen, vilket passar mej utmärkt eftersom jag tycker bäst om våren och sommaren. Jag skulle kunna tänka mej att hoppa över hösten och vintern helt hade gärna haft sommar året runt då jag tycker det är jobbigt att behöva gå  runt med klumpiga vinter jackor, halsdukar och vantar. Jag tycker bättre om att kunna gå ut i bara ett linne och jeans kjol utan att behöva tänka på att jag kommer att frysa. Sen gillar jag att vistas ute ganska mycket både i trägården, lång promenader och på stan. Denna vintern har hittills varit ganska så mild och jag hoppas att den förblir sådan. Nu skall Fia äta lite innan det är dax att göra sej iordning för att åka å jobba. Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar