onsdag 14 december 2011

Lucia

Japp idag har det varit Lucia och jag har inte sätt ett enda Lucia tåg idag har nämligen jobbat hela dagen lång. Men jag har däremot ätit mitt favorit bageris lussekatter med saffran i, jag gillar egentligen inte saffran så har alltid ätit utan. Men när jag smakade deras katter med saffran så måste jag säga att jag blev starkt överraskad för dom var himmelskt goda. Och anledningen till att jag en gång smaka var för att en jobba kompis köpt dom för att bjuda oss andra på nått gått så jag kände väl att jag var tvungen att smaka och det ångrar jag inte att jag gjorde. Dom får nämligen lätt en tia av mej ;) Så jag har firat lite idag ändå. Hittade en gammal bild på mej när jag var liten och lussade jag var tärna det året tror inte jag var så gammal där måste säga att det är ganska kul att titta på sådana gamla bilder ibland.


Frästen min kaffe bryggare pajade ju i morse så nu blir det till att dricka pulverkaffe tills jag ordnatt en ny bryggare hit. Men nu skall läsa lite andra bloggar en stund tror jag bestämt har ju inte riktigt hunnit med det dom senaste dagarna.

Men vi hörs snart igen kram Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar