tisdag 6 december 2011

Full fart...

Idag stog jag upp jätte tidigt för jag skulle gå på möte, å gissa om jag var trött. Jag jobbade ju kvällen igår å när man kommer hem efter jobbet kan jag ju inte få ro att lägga mej eftersom jag oftast är uppe i varav fortfarande. Det blir till att slappa i soffan en stund och kanske äta nått om jag är hungrig, men jag gnäller inte för det för på vardag har jag inte nått emot att jobba kväll tycker om det. Men jag gillar inte att gå upp förtidigt på morgonen så jag var jätte trött i morse och fick ta hjälp av massa kaffe sådär tre stora koppar. Ja ja jag tog mej ju till mötet och det kändes som om det gick ganska bra ändå trots att det var lite halt på vissa platser på vägen dit och hem. Tyvärr hade det ju snöat under natten å eftersom det är plusgrader på utsidan så fick ju inte all snö ligga kvar så det var slasskigt och isigt ute.
När jag kom  hem ringde jag och anmälde mej till ett litet julbord vi skall ha på jobbet imån skulle ha gjort det igår men glömde av det helt då. Fick även löst en jätte bra paket till paketleken som vi skall ha imån. Tur att man har lite experter på den leken runt sej så man fick lite hjälp att komma på nått bra som alla kommer att gilla men antagligen inte kommer att kunna lista ut innan det öppnas. Fanns några nyfikna själar på jobbet idag som försökte lite med att få fram innehållet men jag teg som en liten mus. Men jag måste säga tack till alla som har hjälpt mej idag och gjort min paket möjlig tror ni vet vilka ni är måste säga att ni är helt underbara. Jag hoppas och tror att den kommer att göra succé ;) Lovar skall försöka ta kort imån så ni får se vad jag slagit in i mitt paket mm...
Nu skall jag krypa ner strax tänkte hinna göra lite ärenden imån på stan innan jag skall iväg. Tänkte även hinna med lite sysslor här hemma så nu säger jag godnatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar