tisdag 13 december 2011

Hm.. jätte trött...

Sitter i min fåtölj nu och dricker en kopp te är jätte trött har jobbat hela dagen och har handlat efter jobbet. Men orkar just nu inte ta mej till sängen så försöker samla lite energi till det kan inte fatta bara att jag är så trött. Normalt sätt är jag en natt uggla och brukar vara jätte pigg så kan inte förstå varför jag inte är det idag. Jag var trött igår med och då hade jag även lite ont i tummen men det har jag inte idag. Har ju heller inte börjat jätte tidigt dom är dagarna utan har haft lite sov morgon så det kan ju heller inte vara det. Jag funderar på vad som gjort mej så här trött är det vädret, jobbet, allt julklapps tänkande tror kanske att alla sakerna kan bidraga till min trötthet men det är skön trötthet att känna känns verkligen som man gjort nått.

Idag har även mina tankar gott till min vän som för exakt fem årsedan lämnade denna värld saknar dej jätte mycket och det går nästan inte en hel dag utan att jag tänker på dej för minnet av dej kommer för alltid leva kvar i mitt hjärta. R.I.P

Nu känner ja att det är dax att avsluta detta inlägg och börja tänka på refrängen så man orkar upp till jobbet imån med. Natt natt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar