torsdag 8 december 2011

Julbord =)

Som ni vet har jag ju varit med jobbar kompisarna hemma hos en kollega på julbord idag. Det var jätte mysigt och trevligt med massa god mat å godis. Paket leken var rolig och jag fick med mej två paket hem nån flugätande planta som man plantera själv och ett litet shotspel. Mitt bidrag som paket till leken idag var en kokt hummer som jag slagit in, hade även skrivit ett rim till mitt paket fick dock lite hjälp av mormor att komma på det.
Det lät så här:

Den är röd och läcker
Kanske avund väcker
Storleken betydelse har 
Annars Polisen den tar


Här är paket "min hummer" jag hade med mej som paket till leken idag ;)

Paketen som jag vann idag och fick med mej hem :)


Har varit en mysig och lång dag idag men har haft jätte trevligt, skönt att bryta en vardags kväll och göra nått annat kul ;)

2 kommentarer:

  1. Hmm.. med det rimmet kunde det lika gärna varit en snopp i paketet =)

    SvaraRadera
  2. Haha... visste inte polisen tog snoppar som är för små? ;)

    SvaraRadera