tisdag 20 december 2011

The young Victoria

Förra veckan hade dom haftnån form av ett litet lotteri på jobbet och jag hade tydligen vunnit en film, jag jobbade inte den dagen så dom hade lagt den imitt fack. Filmen hette "The young Victoria" den var från år 2008 men jag har varken sett den innan eller hört talas om den. Dessutom utspelar den sej på 1800- talet och jag älskar sådana filmer, så jag blev jätte glad kul när man blir lite överraskad ibland. Idag har ju jobbat hela dagen så var ganska seg när jag kom hem men fixade mat och grejade lite. Men nu på kvällen kände jag att det var dax att varav ner lite och njuta lite av livet så jag hoppade min pyjamas, fixade lite glögg, la en varm filt över mej, tände lite levande ljus och satte på min nya film. Å gissa om den var bra jag blev helt förälskad i den och jag måste erkänna att jag tycker Rupert Frend var sexig när han spelade rollen som prins Albert så jag är helt nöjd med min nya film kommer nog se den fler gånger. Så nu tänker jag krypa till sängs med ett leende på läpparna och drömma bakåt itiden. Kram på er ;)


Rupert Friend i rollen som "Prins Albert"
(Lånad bild)

(Lånad bild)

2 kommentarer:

  1. Suveränt val av mig alltså! =)Kul att du tyckte om den!

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen tack så jätte mycket, är super nöjd =)

    SvaraRadera