torsdag 15 december 2011

Jul shopping...

Har idag varit på stan och försökt hitta lite inspiration när det gäller jul shopping, gick inte så bra hade inte så många klappar med mej hem. Men jag tror jag börjar få koll ändå på klapparna för jag är ju klar med fem stycken redan. Och dom andra fem ifamiljen har jag lite koll på vad jag skall ge. Så nu gäller det att hitta allt å handla in det. Försöker även hjälpa mamma att handla in hennes sista klappar. Idag handla jag till Annie ifrån henne samt en till mej själv. Men vad det tar på krafterna att gå i stan så här års man blir ju helt slut.
Kvällen blev mys i soffan med lite glögg och allsång på tv, har även sett filmen som jag ser varje år vid jul har blivit en tradition på nått sett. Men det gör inget för jag tycker den är lika bra och rolig varje gång kan inte låta bli att skratta, den passar mej perfekt ;)
Nu skall jag krypa i bingen och sova sött men vi ses snart igen...


Lånad bild


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar