söndag 9 oktober 2011

En enkel och mysig Lördag!!!

Min gårdag eller Lördag var jätte lugn men ändå jätte mysig. Dagen började med en sov morgon eller min mamma ringde och väckte mej men jag somnade om igen. Vid halv två tiden åkte jag in till centrum för att träffa min vän Kristian som jag inte hade sett på ca ett år. Han var nämligen på snabb visit här i Göteborg och skulle åka hem senare på eftermiddagen. Vi träffades på centralstationen men gick vidare till Trädgårdsföreningen, där vi tog en fika eller jag tog en kopp varm choklad på Rosenkaféet. Kristian drack kaffe istället för choklad men jag hade druckit kaffe innan jag åkt hemifrån så kände inte för det. Var ganska kallt ute igår men det var fint väder så vi satt faktiskt ute. Efter fikat tog vi en promenad genom trägården, är ganska mysigt och vackert där men inte så ofta man är där tyvärr. Vi hann  med en liten snabb runda på stan med innan det var dax för Kristian att gå till tåget, men hitta inget som var intressant att shoppa.
När jag kom hem fixa jag lite middag och sen blev det en lugn tv kväll i min soffa. Var skönt med en helg som var lugn men man ändå tog tillvara på. Hoppas att ni har haft en lika bra helg som jag ;)



                                             Min varma choklad jag drack igår...


                                          Kaféet vi var på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar