onsdag 12 oktober 2011

Tala om konstig dag!

Ja den här dagen blev ju lite underlig. Den började ju med begravning vilket är ju lite tung och mentalt jobbig start på dagen. Sen försöker man ladda om för att se fotbollen. Då går Sverige och gör det man inte trodde var möjligt. Dom besegrar alltså Holland i fotboll och tar sig till EM nästa sommar. Heja Sverige!
 Och när jag sen skall försöka varav ner till nyheterna. Så säger dom att det under eftermiddagen varit en clown i mitt område där jag bor. Han hade tydligen försökt förstöra i trafiken här så polisen hade fått komma och föra bort honom. Tur att man inte varit här idag då för jag tycker nog att dom är lite läskiga. Men man blev lite full i skratt samtidigt som man tyckte det var läskigt när man hörde det på nyheterna. Det finns verkligen folk till allt.
 Ja nu skall man försöka varva ner då, men inte lätt efter den här underliga tisdagen. Fast det är ju klart när jag väl somnar lär jag ju sova ganska gott.

6 kommentarer:

  1. sov du gott eller drömde du om clowner??

    SvaraRadera
  2. Jag sov nog ganska gott kan inte komma ihåg att jag drömt inatt. Men jag känner mej lite seg idag så gårdagen tog nog ganska mycket på mina krafter.

    SvaraRadera
  3. Hmm... är det inte alltid en massa clowner i omlopp där? =)

    SvaraRadera
  4. Har du sett filmen 'DET'?! Där kan man snacka läskig clown!!!

    SvaraRadera
  5. Vet inte om det varit clowner här förut jag har nog aldrig sett nån. Var nog första gången jag hörde talas om det. =)

    SvaraRadera
  6. Jag kan inte komma ihåg att jag sett den filmen. Men jag är väldigt dålig på att komma ihåg alla filmer jag ser med. borde kanske inte se den om det är läskiga clowner med i den kanske blir riktigt rädd då.=)

    SvaraRadera