fredag 7 oktober 2011

Shopping!!!

Skulle bloggat igår kväll men när jag satt här och skrev sluta mitt Internet att fungera tyvärr. Nu har jag fått ändra lite min text istället så att den stämmer med dagarna. Men vardåligt väder igår kväll och i natt så kanske det var det som gjorde att mitt Internet la av, även hem telefonen sluta fungera.
Som ni vet så var jag i väg på en liten shopping utflykt i onsdags med min goa vän Malin. Vi åkte till gekås i Ullared, vilket blev en lyckad dag med lite fynd. Jag köpte saker som kläder, julklappar och ny inredning till mitt badrum mm...
I sko affären som ligger utanför gekås hitta jag ett par fina höga stövlar i äkta skin som jag föll för. Vi åt även en lunch i deras IKEA liknande restaurang som dom har inne i butiken, för mej blev det en svensk klassiker det blev köttbullar med brunsås och lingonsylt. När jag kom hem igår var jag jätte trött så jag gjorde inte så mycket mer än att slappa i min soffa.
Igår när jag vakna var jag full av energi och vill inget hellre än att packa upp mina påsar och lägga mina grejer på plats. Ville ju sätta upp mitt nya draperi och min matta i badrummet. Så igår hade jag  en stor städning i badrummet och nu är allt på plats. Äntligen!!!  Jag är super nöjd med resultatet. Fast det viktigaste jag kolla på i onsdags var nog byxor för jag hade lite brist på det i min garderob. Hittade två par byxor+ ett par leggings så det var skönt att få det problemet ur världen.
Nu bli det lite bilder på några av mina fynd:



                                                        Lite av kläderna jag köpte...

                                                       Mina nya vinterstövlar...

                                                   Här ser ni mitt nya draperi och min matta...

Nu tänkte jag dricka lite kaffe och sen blir det nog till att gå å handla lite. Så ni får ha en bra dag, det är ju Fredag idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar