onsdag 26 oktober 2011

Födelsedag firande =)

Är hemma igen efter ett besök ute på ön. Jag åkte ju ut till ön igår som ni vet var jätte skönt att komma ut igen är ju ganska fint där ute vid havet. Det hände inte så jätte mycket igår blev en myskväll med familjen i soffan. Innan lägg dax blev det även en mellan lång promenad tillsammans med Jolin och  hundarna, var jätte mysigt att bara gå och små prata lite.
I morse vakna jag 06.45 då mamma och Stina väckte mej för att vi skulle sjunga för Jolin. Gissa om hon blev glad för sina presenter hon fick ett stort leende över läpparna. Det kändes jätte skönt då hon blev nöjd har ju ägnat många timmar dom senaste dagarna för att hitta dom perfekta presenterna. Var inte jätte svårt dock att komma på vad vi skulle köpa det svåra var att hitta alla presenterna så jag kunde inhandla dom. På eftermiddagen idag hade vi även ett kalas för vårat födelsedagsbarn, tillsammans med släkten.
Min söta morfar och mormor skickade med mej lite god saker hem som bagebrö vilket är jätte gott finns nog inget godare bröd än det. Extra gott är det med julskinka och senap på och lite julmust att dricka till =) Mmm läskas i munnen bara jag tänker på det...


                                 Här ser ni en glad och nöjd Jolin som haft en lyckad födelsedag...=)


                       Här är några av alla dom fina presenterna hon fick, jätte fina tycker jag...
                      
Nu blir det till att krypa ner i sängen, så man kommer upp i tid i morgon. Planerna för imån är lite pappersarbeten ni vet sånt som måste göras i slutet av varje månad. Tänkte även försöka hinna med att byta gardinerna imån i vardagsrummet. Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar