fredag 14 oktober 2011

Lång promenad!

I går var jag ute på lång promenad. Jag gick upp till den stora dammen som ligger en bit här ifrån och gick ett varav runt den. Det är ganska vackert där uppe, men när man går där så ofta som jag glömmer man nästan av att njuta av det man ser. Jag tycker om att promenera i min ensamhet, då jag tycker det är skönt att få rensa tankarna i huvudet lite och för en stund få leva i nuet ute i naturen.
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att stekt pannkakor, var jätte sugen på det i morse när jag vakna. Jag gjorde så att det räcker även till att ta med några till jobbet sen i eftermiddag. Skall jobba kväll idag och det är ju fredag så det kan ju passa med lite smarriga pannkakor till kvällsmat. Har inte riktigt bestämt mej hur resten av helgen skall se ut men det lutar lite åt en sväng ut till ön. Tänkte kanske hälsa på min familj och hämta upp lite saker som jag glömt kvar där ute.
Hoppas ni får en trevlig fredags eftermiddag och kväll. Kram Fia



                                     Här har ni dammen...


                                    Dom söta änderna som bor där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar