onsdag 19 oktober 2011

Låset!!!

Ja jag vet inte riktigt hur jag skall börja men vi börjar från start. Väcka klockan ringde 08.00 i morse eftersom jag började jobba kl 10.00. När jag vakna började jag med att titta ut för att se vad det var för väder på ut sidan och det var inget vidare massa regn och rusk. I allafall tog jag mej upp och fixa kaffe, åt lite fil och gjorde mej i ordning för att åka till jobbet. Men när jag kom ut och skulle låsa min dörr så funka inte mitt lås som det skulle, så efter lite kämpande utan resultat fick jag be min granne om hjälp att låsa min dörr. Sen blev det att springa till bussen då hållplatsen ligger ca 6 minuter här ifrån och jag hade bara 3 minuter på mej. Jag hade tur som hann med bussen för den var lite sen. I morgon blir det till att ringa min hyres värd och be dom fixa mitt lås. Tala om bra start på dagen man vakna ju iallafall.
För övrigt har dagen varit bra och timmarna har gott fort. Det slog mej också förut att tiden går väldigt fort nu det är ju snart halloween. Sen är det ju inte långt kvar till December och Julen börjar ju redan nu titta in i butikerna. Dock försöker man inte tänka så mycket på det utan försöker njuta lite av hösten istället. Nu skall jag inte uppehålla ut er mer idag, om min dag som varit utan tänker krypa ner i min sköna soffa och titta lite på min tv. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar