måndag 24 oktober 2011

Present shopping...

Idag har jag ägnat några timmar åt present shopping. På onsdag fyller nämligen min yngsta syster 12år. Jag började så smått i lördags men blev långt ifrån klar, då jag har köpt presenterna från hela familjen. Hittade en hel del och hoppas och tror att hon kommer bli jätte nöjd. Fanns jätte mycket roligt ute på stan som jag själv hade kunnat tänka mej, så det är nog tur att man inte har så jätte mycket pengar just nu. Imorgon eftermiddag åker jag ut mot ön, för att kunna va med när vi skall sjunga för Jolin på onsdag morgonen. Blir nog ganska tidigt eftersom hon skall till skolan.
Är ju ledig en del denna veckan så jag tänkte försöka hinna med en del av det jag inte hunnit här hemma. Tänker bland annat byta gardinerna i vardags rummet, pappers arbeten, ringa viktiga samtal och städa den andra garderoben i sov rummet. Så det blir fullt ös här hemma men skönt när man får det gjort och kan slappna av lite.
Kanske skall berätta att mitt lås är nu lagat då det var låslådan som gått synder på nått sätt. Dom fick iallafall byta ut den så nu funkar det som det skall. Skönt!!!
Ni får ha det bra tills vi höres igen, kram på er ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar