tisdag 11 oktober 2011

Tisdag!!!

Idag har jag varit på min gamlafarmors begravning. Ingen rolig start på dagen, men den var jätte fin och enkel. Efteråt åkte alla till ett café på Öckerö vid namn Nimbus, vilket är jätte bra och det ligger alldeles vid havet. Jag åt en god räkmacka och drack en kaffe glömde dock ta kort men jag tror nog alla vet hur en räkmacka ser ut.
Nu är jag hemma igen och tänkte börja med att byta om till lite andra kläder. Sen blir det till att ställa om och ladda inför kvällens match på tv mellan Sverige och Holland. Blir kanske en god öl till matchen med. Vi får hoppas att Sverige vinner vilket jag inte tror dom gör. Men det blir till att titta hemma idag då jag inte har nån vidare lust att ge mej ut på stan. Nä nu måste jag sätta igång så jag kan titta på forbollen i lugn och ro sen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar