måndag 31 oktober 2011

Fest i gott sällskap =)

I Lördags var jag på fest, det bjuds på tre rätters middag och underhållning. Maten var väll okej men hade önskat lite sås till huvudrätten som var lite torr tyckte jag. Men underhållningen var bra och sällskapet mycket trevligt. Det blev även lite dans efter maten. Vi var på Palace har varit där en gång tidigare för ett par år sedan på julbord tillsammans med mitt gamla jobb. Tycker att det är ganska mysigt och fint där men tror nog att jag gillade julbordet bättre en den tre rätters middagen jag åt i lördags. Kvällen slutade dock lite tidig redan vid 23.30 men så är det ju ibland men orkar ju inte alltid hålla igång hela natten. Huvudsaken är ju att man hade trevligt, vilket jag också hade var jätte nöjd med kvällen. Söndagen var väll ganska så lugn slappade lite i soffan med kaffe och sov även lite middag. Var väll ganska trött efter veckan som varit.
Idag har jag varit en stund på stan tillsammans med mamma, Jolin och Miranda var jätte mysigt blev även en liten lunch. Sen åkte vi till jobbet och tog en kaffe innan det var dax för mej att jobba lite. Nu är jag hemma igen och tänkte försöka varva ner i min soffa och se om det finns nån bra film att halvt slumra till. Hoppas ni oxå haft en bra helg och dag kram på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar