lördag 26 november 2011

Då var den äntligen klar!!!

Ni vet jag har ju snackat om den lila sjalen som jag skulle sticka till min jobba kompis, i allafall blev den helt klar igår. Jag råkade dock göra den lite för lång men tror nog den blir bra ändå. Jag lämnade över den till henne idag på jobbet och hon blev jätte glad och jag fick en stor kram av henne. Så nu får vi hoppas att hon får mycket användning för den. Har även på börjat en till som jag har lovat Jolin att hon skall få eftersom hon är lite frysen av sig ibland. Men när jag var nere i källaren hittade jag även en vit målarduk så nu har jag hämtat hem mitt stativ och mina akryl färger som jag haft ute på ön. Det blir nog till att måla en ny tavla med, för det är ju ganska onödigt att ha en stor vit målarduk liggandes i en källare å samla damm.
I morgon får jag nog advents städa och även pynta mina fönster lite så här blir lite mysigt i lägenheten och så att man kan få igång lite jul känslor. Känns inte som om det är jul om en månad iallafall inte om man tittar på utsidan där det är ganska milt fortfarande. Fast det är väll tur ändå att det inte är riktig vinter ute för jag gillar ju inte snö å minus grader så mycket. Min favorit årstid är sommaren då jag kan gå i klänning och bekini.


Tyvärr fick jag ingen bättre bild på den jag var så stressad när jag skullte
ta fotot innan jag skulle åka till jobbet får bli en bättre bild nästa gång =)

Frästen har ju börjat tänka på vad jag skall önska mej i jul klapp och kom på att jag behöver ju en ny vinter jacka. Så nu har jag önskat mej det av min familj. Har även önskat mej en ugnsfast form i rostfritt stål och ett strykjärn av morfar och mormor. Mitt gammla strykjärn gick ju tyvärr sönder så jag har ju haft min brors här på lån men nu när dom flyttat kommer dom ju behöva det igen.

Kan tänka mej en klassisk vinter jacka typ i den här stilen... (lånad bild)


Nä nu skall jag sova så natti natti!!! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar