fredag 18 november 2011

Skogen

Igår åkte jag en tripp till Angered, för att besöka. Är ju typ aldrig i Angered så Christina följde med mej ut på en liten promenad i skogen, kul eftersom jag aldrig nästan är ute i skogen. Var ganska mysigt i skogen hittade en skadad gran som vält så vi plocka lite granris från den och tog med. Vi fick även se tre rådjur på våran lilla promenad, dom var jätte fina och dom stannade till och tittade lite på oss ifrån håll.
Efter promenaden gick vi hem till Christina och värmde oss med en kopp kaffe innan jag följde med henne och handlade lite mat. Vi köpte även lite grädde så när vi kom hem ifrån affären tog vi oss en irish coffee, var jätte gott. Sen gick vi även hem till Jonny och hans tjej för att bara säga hej en snabbis. När vi kom tillbaka till Christina hade Michaela kommit hem så då fick jag träffa henne med. Var jätte kul att få se var dom bodde, deras lägenhet var verkligen jätte fin med bra smak av inredning mm... Så min går dag blev jätte mysig och lyckad.

Här vispas det grädde till den goda Irish coffee som hon bjöd mej på...
Idag blir det en hemma kväll framför min tv hade jag tänkt hoppas bara det kommer nån bra film som man kan se. Imorgon vet jag inte om jag tar mej ut mot ön på eftermiddagen eller om jag skall vänta att åka tills på Söndag och bara stanna över dagen har inte bestämt mej än hur jag skall göra men det blir en liten tripp nån dag ihelgen ut till ön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar