söndag 6 november 2011

En bra film :)

Jag har länge villat se filmen "Benjamin Buttons otroliga liv" men det har liksom aldrig blivit av. Men nu visade dom den på kanal5 och eftersom jag bestämt att ta det lugnt denna helg så passade jag på att se filmen. Måste säga att jag tyckte filmen var grymt bra bättre än vad jag väntat mej, så är glad att jag satte mej till ro och tittade på den. Tänk om man hade levt livet helt om vänt kändes nästan som det hade varit bättre. Då hade vi ju börjat som gammal och skrynkliga å bara blivit snyggare och sötare med åren. Dessutom hade ju livet bara blivit roligare och enklare hela tiden. Det hade ju varit toppen bra tycker jag. Kan rekommendera filmen till er som inte redan sett den en jätte bra film ni bör se den.



I fredags så bakade jag lite kladdiga chokladmuffins med galsyr på dom blev jätte bra. Jag tog även med några till jobbet då jag har en jobba kompis som har pratat om dom i över ett år nu och varit på mej och frågat om jag inte kan baka dom. Så tänkte att det var väll på tiden att min jobba kompis fick sina muffins. Tänkte baka en sats till i veckan som kommer. Kan vara gott att ha lite gott i frysen att bjuda på ifall man får besök här hemma då är man alltid förberedd.


Nu är klockan mycket börjar liksom komma in på morgon timmarna och Fia borde ha sovit för flera timmar sedan. Men det konstiga är liksom när helgen kommer så är det som om kroppen liksom bara ställer in sig på att inte vara trött och somna tidigt. Men nu säger jag godnatt eller kanske borde jag kanske säga god morgon för det är ju trots allt morgon. Nu är det iallafall dax att gå till sängs och försöka sova lite. Natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar