fredag 11 november 2011

Trötter!!!

Har jobbat kväll kom hem för än liten stund sen och känner mej helt slut nu, kan kanske beror det på att jag hade svårt att somna inatt och sov lite oroligt sen. Men det har gått jätte bra på jobbet och varit helt okej dag. Jag skall även jobba kväll imån så det blir lite sov morgon i mån, hoppas att jag får sova gott hela natten bara men det tror jag för jag känner mej väldigt trött redan nu. För övrigt har jag inte gjort så mycket mer än att plocka här hemma och vikt lite tvätt här idag.
På lördag funderar jag på att åka en sväng ut till öarna för att hälsa på Sebben och Annie i deras nya lägenhet dit dom flyttade idag. Skall bli jätte spännande att se hur det ser ut där, dock får jag nog räkna med en hel del flyttlådor eftersom dom nog inte hinner iordning tills på lördag. Nej nu skall jag inte uppehålla er mer med dagens tråkigheter och mina planer för helgen utan tänker krypa ner i min soffa med en varm kopp te i lugn och ro innan  det är dax att krypa ner i bingen. Godnatt!!!

Lånad Bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar