måndag 28 november 2011

Julpynt...

Ja eftersom det varit första advent idag vilket jag för knippar med en mysdag har jag även haft det. Det har ju inte varit så svårt heller eftersom det blåst storm på utsidan, lite synd eftersom jag hade tänkt ta en sväng på stan. Men i mån får det nog bli en liten sväng bort mot centrum. Denna helgen har jag julpyntat med bara lite granna känner inte för att ha så mycket i år för det är ju under en sån kort period. Eftersom det är bara jag och katten som bor här och vi ändå inte skall fira jul här hemma så har jag nöjt mej med att bara pynta lite i mitt vardagsrum. Dock har jag ställt en stor skål med julgranskulor till katten då hon älskar att leka med dom fast det roligaste är nog att ta ner dom ifrån granen och klättra i granen så att den välter så lite besviken blir hon nog i år. Har tagit det lugnt hela helgen men igår blev jag lite sugen på en kall öl till maten så det fick det bli. Man måste ju lyxa till det lite ibland även om man myser hemma i soffan.


Har pyntat upp min fina skål med lite fina röda kulor.
Den lilla tavlan har min mormor gjort till mej tycker den är lite söt.


Lite jul i fönstret får man ju oxå ha...


Min lilla söta katt =)
 Ja då var det slut på denna vecka imån börjar en ny spännade vecka så vi hörs. Kram Fia

2 kommentarer:

  1. Och var är mössan? =)

    SvaraRadera
  2. Är det kattens tomteluva vi pratar om nu??? I så fall är den på utlåning just nu. Men på jul kommer hon ha på sej den igen ;)

    SvaraRadera