onsdag 23 november 2011

En mysig dag med mycket gjort!!!

Min dag började med att jag tog mej i kragen och ringde lite viktiga samtal sånt som måste göras ibland. Men visst är det bra tråkigt att ringa sånna samtal iallafall när man behöver sitta i telefon kö. Sen tog jag mej till Maxi där jag handla lite köpte bland annat lussekatter som jag tog med ut till Hönö idag. Annie hämta mej vid färjan med bil vi åkte hem till Annie där vi greja lite det blev även en liten lunch tillsammans som Annie lagade mums maten var jätte god. Blev så klart en fika med lussekatter och julmust. Det var verkligen jätte gott och mysigt. Dom hade kommit iordning lite mer nu när jag var där sist hade dom ju precis flyttat dit =)

Titta vilken fin och inbjudande godisburk som tagit plats på
hyllan i köket...=)


Denna tv vägg var inte iordning sist men nu var den iordning titta vad bra det blev...
På eftermiddagen bar det av hem igen och det blev till att fortsätta greja lite här hemma en liten stund. Nu på kvällen blev det soffan med lite tv tittande tände även lite ljus. Så har varit en bra dag där jag fått gjort lite granna och även kunnat njuta lite av dagen samtidigt.

Mitt doft ljus som jag tände förut och gissa om det luktar gott ihela lägenheten nu....
Nu är klockan jätte mycket och det är nog dax för Fia att krypa till sängs så nu säger jag god natt =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar