tisdag 31 januari 2012

Bort med slarvet!!!

Ja just nu mår jag väldigt bra känner hur glädjen i kroppen bara bubblar upp och jag går bara runt och ler å känner glädje runt mej. Vet att det låter konstigt men det var verkligen längesen jag mådde så här bra jag verkligen gillar mitt liv just nu. Min helg har varit mycket jobbande, jobbade kväll fredag och lördag. Söndag skulle jag varit ledig men fick rycka in och jobba tidigt på morgonen tills eftermiddagen men trots att jag var så trött så hade jag ändå kvar den positiva känslan och ett stort leende på läpparna.
Jag var även så duktig att jag i fredags innan jobbet ställde mej och lagade rödcurry gryta å gjorde mat lådor för hela helgen. Normalt sätt brukar jag slarva just med lunchlådor till jobbet brukar vara lat och inte ta med mej mat utan köpa mat. Men nu har jag bestämt att jag skall bli bättre på det å börja ta med mej mat till jobbet i stället. Det blir ju både billigare i längden och man får i sig bättre å nyttigare mat än den färdiglagade som man köper. Så ni får önska mej lycka till med det så hoppas vi att det kommer att hålla å att jag inte faller tillbaka i det slarvet. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar