torsdag 19 januari 2012

Mycket...

Ja jag har ju varit lite dålig på att uppdatera er vad som hänt dom senaste dagarna. Jag har haft en del runt mej så har inte riktigt haft orken eller tiden men nu kör vi en snabb uppdatering. I Lördags kom min syster hit och vi tog oss ut på stan på kvällen för att dansa lite. Det var jätte mycket folk ute och jag träffade en hel del personer jag kände vilket gjorde det hela till en toppen kväll. Ni vet när man får för sig att spontant bara gå ut en kväll tillsammans men en vän eller syster och man även träffar personer man tycker om att umgås med, så kan det inte bli annat än en toppen kväll med mycket glädje. ;) Min Söndag blev en jätte lång sov morgon och på eftermiddagen blev det lite pizza häng med två kompisar med fotboll på tv. På kvällen hoppade jag i min lila sparkdräkt och kröp ner under en filt på soffan och såg på tv, så min söndag blev en riktig mysdag. Måndagen och Tisdagen har jag jobbat hela dagarna å inte hunnit med så mycket alls.
I dag på förmiddagen var jätte snälla Lisa här och färgade mitt hår eller blondera det vilket var verkligen behövligt då jag hade en jätte lång ut växt i min hårbotten. Så nu känner jag mej fräsh i håret igen för det blev jätte bra. Efter min lunch idag sov jag lite middag. På efter middagen kom Sebben och Annie förbi en sväng då dom behövde låna min kopiator. Jag passade då även på att ta lift med dom ut till Maxi för att handla lite mat och hår produkter så som balsam och hårinpackning bland annat. Efter jag handlat klart liftade jag hem med en kompis så jag slapp åka buss hem med. Nu på kvällen har jag tittat på lite fotboll samtidigt som jag halv sovit i soffan, kan inte fatta att jag är så trött tycker jag har varit det lite väl mycket det senaste men det är ju så vissa perioder. Så nu har ni fått en snabb genom gång så nu känns det lite bättre tyvärr har jag inte tagit några kort men skall försöka bättra mej på det lovar jag. :) Så natti natti kram Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar