tisdag 10 januari 2012

Saknar min katt...

Ja jag har ju legat sjuk hela helgen har inte orkat göra nånting här hemma, har pendlat mellan min säng och  min soffa i tre dagar nu. Å min katt är kvar ute på ön hos mormor och morfar eftersom jag inte kunnat åka ut och hämta henne denna helgen. Jag vet ju dock att hon har det jätte bra och mår toppen där ute men jag saknar henne  ändå, hon brukar ligga och sova på min mage när jag ser på film och brevid mej i sängen på natten. Jag vet att många kanske tycker att man inte skall ha djur i sängen men det tycker inte jag utan för mej får katten sova i sängen så mycket hon bara vill för hon är ju en del av familjen.
Hoppas jag är bättre imån så jag orkar greja lite här hemma skulle behöva städa lite samt tvätta, men tänker inte göra mer än det viktigaste då jag nog inte kommer orka allt imån men kanske kan få gjort nått så jag inte känner att allt hänger över mej.
Just nu sitter jag i min favorit fåtölj och dricker en stor kopp med lemon te måste säga att det är riktigt smarrigt och mysigt att få koppla av med en god kopp te på kvällen innan läggdax. ;) Vi hörs imån kramar Fia

Min lilla katt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar