onsdag 4 januari 2012

Piano idag!!!

När jag vaknade i morse kände jag mej tröttare än vad jag gjort innan jag gick och la mej igår kväll trots att jag sovit hela natten. Funderar på om det kan bero på att det varit ganska mycket senaste tiden antagligen behövde min kropp ett riktigt break vilket den inte fått på länge nu. Så idag har jag haft på mej min lila sparkdräkt och bara slappat, sovit, strövat om kring i lägenheten utan att göra nånting. Nu glömde jag var ju faktiskt på en kort promenad förut för jag ville få lite frisk luft i mina lungor sen har jag ju oxå sett två filmer en som var jätte dålig och töntig och en som var rätt okej. Men i övrigt har jag inte gjort nånting vettigt idag och det är riktigt skönt att ibland bara få vara utan måsten hela tiden.  Nu tänker jag lägga mej och kolla på en tredje film för dagen sen blir det nog säng dax för mej. Så jag kommer i säng i tid och för hoppningsvis vaknar jag upp imån helt utvilad och full av energi ;)
Kram Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar